Smile Adsl Ana Sayfa
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Smile Adsl > Smile Adsl Görüşleriniz
  Aktif Konular Aktif Konular
  SSS SSS  Forumu Ara   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Smile Adsl Kampanyası

Smile

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz



Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Kagan Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Kasım-10
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı Kagan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 11-Kasım-10 Saat 11:00


İyi günler dilerim. Şunu belirtmek isterki telefon hattında müşteri bekletme işini, bankalardan daha iyi kimsenin yapamayacağını düşünmüyordum. Ancak Smile ADSL bu konuda beni utandırdı. 2 gündür kolay bir işlemi yaptırmak için smile adsl müşteri hizmetlerini arıyorum ve beni herseferinde 15dk kadar beklettiğinden sinirlenip derdimi anlatamadan kapatıyorum. Smile ADSL' yi bu hatta müşteri bekletme işini bu kadar başarılı yaptığı için gönülden kutlarım.

Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 11-Kasım-10 Saat 21:30


Orjinalini yazan: Kagan

İyi günler dilerim. Şunu belirtmek isterki telefon hattında müşteri bekletme işini, bankalardan daha iyi kimsenin yapamayacağını düşünmüyordum. Ancak Smile ADSL bu konuda beni utandırdı. 2 gündür kolay bir işlemi yaptırmak için smile adsl müşteri hizmetlerini arıyorum ve beni herseferinde 15dk kadar beklettiğinden sinirlenip derdimi anlatamadan kapatıyorum. Smile ADSL' yi bu hatta müşteri bekletme işini bu kadar başarılı yaptığı için gönülden kutlarım.

 
Merhaba,
Takdir edersiniz ki;
Bu konumda olan üyelerimiz muhakkak ki mağdur durumda kalmalarına kim üzülmez ki.
Fakat lojistik birimlerimizin destek ünitelerinden Smile Teknik servisini kullanmanızı öneriyorum.
Hiçbir kuruluş üyelerini mağdur bırakmaz ve konumdaki koğuşlanmalardaki mağduriyet mutlaka giderilir.
Hele hele smile ADSL bu konudaki hassasiyeti Müşteri memnuniyeti yönetimi adına hizmet size mutlak süretle ulaştırılacaktır.
Yeter ki erişim noktasında olmanızdır.
Sorunlar mutlaka çözümlenir ve giderilir.
Sizi Smile ADSL ve Smile Teknik servisleri,
Müşteri hizmetlerine bekliyoruz.
Mutlu yaşam dileklerimizle iyi akşamlar
Yukarı Dön
hacer ediz Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 27-Aralık-10
Konum: abone
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı hacer ediz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 27-Aralık-10 Saat 12:47


yeter ya bu ne biçim hizmet 2 haftadır müşteri hizmetlerini aramama rağmen hala ulaşmış değilim tarife değiştirmeyi düşünürken şu anda ulaşabilsem smile adslyi kapatmayı düşünüyorum.yeter bu kadar sinir kat sayılarımızla oynandığı
Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 27-Aralık-10 Saat 23:35


Orjinalini yazan: hacer ediz

yeter ya bu ne biçim hizmet 2 haftadır müşteri hizmetlerini aramama rağmen hala ulaşmış değilim tarife değiştirmeyi düşünürken şu anda ulaşabilsem smile adslyi kapatmayı düşünüyorum.yeter bu kadar sinir kat sayılarımızla oynandığı
 
Merhaba,
Aramıza hoşgeldiniz.Katılımcılığınızı tüm konularda beklemekteyizClap
 
Forum sitemizin alt bölümündeki onlineye girerek sorununuzu halledebilirsiniz.
Diğer taraftan Müşteri hizmetlerinle görüşmeniz mutlak süretle başarı sağlanacaktır fakat yoğun saatleri seçmemenizi öneriyorum.
Tarife değiştirmeniz de mümkündür.Bu detaylar bilindiği gibi Smart bayileri ve smile adsl bayilerinde ve onilne merkezlerinde müracatlarınız başarıyla sağlanacaktır.
Hizmet mutlak süretle sağlanma noktasında erişim noktası çizgisinde hizmet dönüşümü olacaktır.
Mutlu yaşam dileklerimizle iyi akşamlar
Yukarı Dön
mehmetd Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Mart-11
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı mehmetd Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 11-Mart-11 Saat 16:25


merhaba ben smile gecmek için 12 gün önce başvuruda bulundu hala geri dönüş yapılmadı yorumlara bakılırsa  geri dönüş yapılmamasına şükrediyorum
Yukarı Dön
erkanyildirim Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 13-Mart-11
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı erkanyildirim Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 13-Mart-11 Saat 13:22


Merhabalar ben smile tarife hızımı 8 mb e yükselttim fakat hız testimde 3.5 mb hız gözüküyor. Bu sorunumun düzeltilmesini istiyorum. bu sorunumla ilgili bana yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.

€rk@N
Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 13-Mart-11 Saat 17:11


Orjinalini yazan: erkanyildirim

Merhabalar ben smile tarife hızımı 8 mb e yükselttim fakat hız testimde 3.5 mb hız gözüküyor. Bu sorunumun düzeltilmesini istiyorum. bu sorunumla ilgili bana yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.

Merhaba,
Aramıza hoşgeldiniz.Katılımcılığınızı tüm konularda beklemekteyiz.Clap
 
Destek almanız için müşteri hizmetlerini aramanızı öneriyorum.Eğer olumsuzlukla karşılaştığınızda teknik servisimizden destek alabilirsiniz.
iyi tatiller
Yukarı Dön
moonlight92 Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 17-Mart-11
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı moonlight92 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 17-Mart-11 Saat 15:02



Merhabalar... Bana modem göndermişler bende iade ettim geçtiğimiz haftalarda istemiyorum diye.... Ama ısrarla sürekli telefonuma mesajlar geliyor benim adsl aboneliğim yok hiçbir sözleşmenın altına imza atmadım ama adsl borcunuzu ödeyin diyor. Lütfen bu yanlışlığı düzeltirmisiniz yoksa en yakın zamanda savcılığa suç duyurusunda bulunacağım...
Yukarı Dön
kalender Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 17-Mart-11
Konum: serbest
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı kalender Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 17-Mart-11 Saat 17:43


1 ay dır smaile adsl nin müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum numarayı tıkladığımda başka bi yer çıkıyor. birşey danışamıyorsam, bir sorunla karşılaştığımda size ulaşamıyosam, , ben neden smaile adsl yi kullanayım ki bu mu sizin ilkeleriniz, bu mu müşteri memnuniyetiniz. allahtan korkun ya , smaile adsl ye geçmem için en az 50 defa aradınız yapacaklarınız bunlarmıydı .. teşekkürler smaile adsl gerçekten siz işinizi çok güzel yapıyorsunuz, başarılarınızın devamını dilerim....
veysel bürkek
Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 21-Mart-11 Saat 23:00


Orjinalini yazan: kalender

1 ay dır smaile adsl nin müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum numarayı tıkladığımda başka bi yer çıkıyor. birşey danışamıyorsam, bir sorunla karşılaştığımda size ulaşamıyosam, , ben neden smaile adsl yi kullanayım ki bu mu sizin ilkeleriniz, bu mu müşteri memnuniyetiniz. allahtan korkun ya , smaile adsl ye geçmem için en az 50 defa aradınız yapacaklarınız bunlarmıydı .. teşekkürler smaile adsl gerçekten siz işinizi çok güzel yapıyorsunuz, başarılarınızın devamını dilerim....
Merhaba,
Aramıza hoşgeldiniz.Katılımcılığınızı tüm konularda beklemekteyiz.
 
Bu forumda katılımcılığınız bir insan kaynakları adına meseleleriniz paylaşım bulacaktır.Fakat sağlıklı bir çizgide Müşteri hizmetleriyle çözüm bulmanız gereklidir.Burada size daha geniş boyutta ilgili olmak kaydında işlemsel bir boyut yoktur.Destek bilgisi ile donanımla mücehhesiz.Bununla beraber kurum ve marka isimlerini lanse ederek şikayetleriniz burada forum kurallarına aykırı olumsuzluk oluşturmaktadır.Lütfen daha olumlu bir duyarlılıkta olmaızı temenni ederim.Tüm bireysel tanımlamalar Müşteri hizmetlerinden yanıt verilecektir.Buradan değil.
Diğer taraftan forum olarak sadece fikir paylaşımı yapabilmekteyiz onu bilmenizi isteriz.
iyi forumlar
Yukarı Dön
secil08 Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01-Eylül-11
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
  Alıntı secil08 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 01-Eylül-11 Saat 00:37


Bu nasıl hizmet bu nasıl müşteri memnuniyeti..yeter ya..müşteri temsilcilerine ulaşamıyoruz 10 dk 20 dk bekliyoruz telefona cevap veren yok..mahkemeye bile başvurmayı düşünüyorum..insanları aptal yerine k****ktan vazgeçin artık..ya adam gibi hizmetinizi yapın yada insanların sinir hastası olmalarını engelleyin
Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 07-Eylül-11 Saat 23:33


Orjinalini yazan: secil08

Bu nasıl hizmet bu nasıl müşteri memnuniyeti..yeter ya..müşteri temsilcilerine ulaşamıyoruz 10 dk 20 dk bekliyoruz telefona cevap veren yok..mahkemeye bile başvurmayı düşünüyorum..insanları aptal yerine k****ktan vazgeçin artık..ya adam gibi hizmetinizi yapın yada insanların sinir hastası olmalarını engelleyin
Merhaba,
Yeterlilik kifayet edici durumdaysa muhakkak sizlerin erişim noktasındaki şubelerden faydalanabilirsiniz.
Yukarı Dön
demet Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Şubat-12
Konum: kayseri
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı demet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 28-Şubat-12 Saat 17:39


İyi akşamlar ben 1 ay önce small adsleye üye oldum ve yanında hediye olarak d-smart getirildi bize d-smart ile ilgili bir fatura geldi 2 gündür müşteri hizmetlerini arıyoruz yarım saat boyunca bekletiliyoruz ve cvp verilmiyor ayrıca dönüşte yapılmıyor lütfen bize yardımcı olabilirmisiniz?
Yukarı Dön
demet Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Şubat-12
Konum: kayseri
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı demet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 28-Şubat-12 Saat 17:40


İyi akşamlar ben 1 ay önce small adsleye üye oldum ve yanında hediye olarak d-smart getirildi bize d-smart ile ilgili bir fatura geldi 2 gündür müşteri hizmetlerini arıyoruz yarım saat boyunca bekletiliyoruz ve cvp verilmiyor ayrıca dönüşte yapılmıyor lütfen bize yardımcı olabilirmisiniz?
Yukarı Dön
demet Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Şubat-12
Konum: kayseri
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı demet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 29-Şubat-12 Saat 20:10


verdiğiniz daha dğrusu veremediğiniz hizmetten dolayı teşekkür ederiz müşteri memnuniyeti diye birşey yok sanırım sizde biz aradığımızda ulaşamazsak nasıl hizmet vereceksiniz başka türlü ?
Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 22-Mayıs-12 Saat 20:48


Orjinalini yazan: demet

verdiğiniz daha dğrusu veremediğiniz hizmetten dolayı teşekkür ederiz müşteri memnuniyeti diye birşey yok sanırım sizde biz aradığımızda ulaşamazsak nasıl hizmet vereceksiniz başka türlü ?
Merhaba,
Size ulaşmakta bir neden aramadan hizmetteki ihtiyaçlarınızı mutlaka müşteri hizmetlerini aramanızla mutlu sona erecektir
forumdan size sadece arızalar üzerinden önerilerimiz oluyor olacaktır
iyi forumlar
Yukarı Dön
mcantekin Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 10-Haziran-12
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4
  Alıntı mcantekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 10-Haziran-12 Saat 12:40


DSMARTNET'in pazarlama ve satışla ile ilgili ünitelerinde çalışan personeli gerçekten çok başarılı. Ancak teknik destek kısmı tam anlamıyla vasatın bile çok çok altında.
smileadsl ismini dsmartnet olarak değiştirirken aynı zamanda tepeden tırnağa müşteri hizmetlerinide(teknik destek kısmı) yenilemeli bence.
TELEFON : Müşteri hizmetlerini telefonla aradığınız zaman ulaşma süreniz 10-15 dk dır. Bu Türkiye koşullarında bile çok uzun bir süredir.
WEB SİTESİ : Web sitesi üzerinden kayır bırakırsanız çok çabuk geri dönüş olur ancak bu geri dönüş sadece şikayetinizin alınıp ilgili birime iletildiği hakkındadır. Arkası gelmez.
E-POSTA : Müşteri hizmetlerine e-posta gönderdiğinizde, sorunun çözülme ihtimali neredeyse imkansız gibidir cevap gelme ihtimali ise çok düşüktür.
SOSYAL MEDYA : Bu güne hiç geri dönüş olmadı.

Dsmartın tv kanadı ve dsmartnet in pazarlama satış ünitesi bu işi başarabiliyorsa teknik destek kanadıda başarabilir. İnternet aleminde hangi foruma hangi şikayet sitesine girseniz smileadsl veya dsmartnet için en çok şikayet teknik destekle ilgili. Üst düzey Yöneticiler bu duruma daha ne kadar seyirci kalacaklar. Teknik destek ekibinin çoğaltılması ve birim yöneticilerinin bir an evvel değiştirilmesi çözümü hızlandırabilir.
DSMARTNET yanına aldığı DSMART ve internet fiyatına hem internet hem d-smart kampanyasıyla kendine pastadan büyük bir pay alırken bü müşteri hizmetleri onun hızına ayak uyduramaz.
Yukarı Dön
mcantekin Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 10-Haziran-12
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4
  Alıntı mcantekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 10-Haziran-12 Saat 12:47


Birde benim öğrenmek istediğim bir şey var. Eskiden TTNet abonesiyken arıyorduk TTNeti eğer uzaktan çözemezlerse saha görevlisi gelip yerinde çözmeye çalışıyordu. Sorun telefon hattındaysa telekom ekibinide oraya getirtebiliyordu. Bir seferinde ttnet görevlisinin isteğiyle telekomcular gelip mahalledeki kutudan evimdeki modemime kadar kabloyu yenilemişlerdi.

Geçenlerde hattımda sık sık kopmalar oluyordu müşteri hizmetlerini aradım ulaşmayı başarınca sorunumu anlattım. Hızımı düşürmeyi önerdiler. 8 den 4 e düşürdükleri hızmı 2 ye düşürmeyi önerdiler. Kabul etmedim. Bu bir çözüm değil dedim ben daha önce bağlandığım hızdan daha aşağısına hd tv izleme adına katlanıyorum daha aşağısını kabul edemem dedim. Sorun Telekomda dedim. Bana telekomu savunmaya başladılar hata sizin bina içindedir telekoma ait değerler gayet iyi biz ölçtük dediler. TTNette iken kutudan modeme eksiz bir şekilde kablomun çekildiğini hiç kayıp olmadığını söyledim. Ama anlatamadım. Ertesi gün telekomla görüştüm santrale sayka düşmüştü bu gün giderdik arızaları dediler. Aklanmış oldum :)


DSMARTNET bu konularda yardımcı olabiliyormu ? Türk Telekoma müşterimin hat kalitesi düşük bakın diyebiliyor mu? Yoksa TTNetten ayrılınca telekomun üvey evladımı oluyoruz.
Yukarı Dön
mcantekin Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 10-Haziran-12
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 4
  Alıntı mcantekin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 13-Haziran-12 Saat 00:38


Evimin santrale uzaklığı kablo güzergahını takip ettiğimde 2280 metre.
Snr Margin değerlerim:(şu anda) Upload 12 , download 6,5 db
Hat Zayıflaması değerlerim : Upload 26 , download 42 db
SNR Margin değerlerim şimdiye kadar en yüksek 22db oldu şu an en düşük seviyelerde genel ortalama olarak 15-16db civarlarında oluyor.
Sizden almam gereken hız 8 mbps olması gerekirken hat değerlerinden kaynaklı kopmalar nedeniyle hızım 4 mbps ye indirildi.
1- Hat değerlerimin yükseltilmesi için ne yapılması gerekir.
2- Bu mesafede 2280 metrede Türk Telekom ne kadarlık bir hat kalitesi vaadeder ve benim değerlerim normalmi?
3- 8Mbps interneti kopma yaşamadan almam için DSMARTNET herhangi bir çaba sarfedecekmi?

İlginize şimdiden teşekkürler...
Yukarı Dön
Nasa-Mehmet Açılır Kutu Gör
Moderatör
Moderatör


Kayıt Tarihi: 10-Kasım-10
Konum: türkiye
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 303
  Alıntı Nasa-Mehmet Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 27-Haziran-12 Saat 20:31


Orjinalini yazan: mcantekin

Evimin santrale uzaklığı kablo güzergahını takip ettiğimde 2280 metre.
Snr Margin değerlerim:(şu anda) Upload 12 , download 6,5 db
Hat Zayıflaması değerlerim : Upload 26 , download 42 db
SNR Margin değerlerim şimdiye kadar en yüksek 22db oldu şu an en düşük seviyelerde genel ortalama olarak 15-16db civarlarında oluyor.
Sizden almam gereken hız 8 mbps olması gerekirken hat değerlerinden kaynaklı kopmalar nedeniyle hızım 4 mbps ye indirildi.
1- Hat değerlerimin yükseltilmesi için ne yapılması gerekir.
2- Bu mesafede 2280 metrede Türk Telekom ne kadarlık bir hat kalitesi vaadeder ve benim değerlerim normalmi?
3- 8Mbps interneti kopma yaşamadan almam için DSMARTNET herhangi bir çaba sarfedecekmi?

İlginize şimdiden teşekkürler...
Merhaba
Sorununuzu müşteri hizmetlerini arayarak ilemenizi öneriyorum.Bu esnada teknik servisten destek almanızda sizi hizmete kavuşturacaktır.
iyi forumlar
Yukarı Dön
necla narat Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 26-Eylül-12
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
  Alıntı necla narat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 26-Eylül-12 Saat 21:50


BEN BÖYLE BIR MUSTERI HIZMETI GÖRMEDIM  AYLARDIR ARIYORUM ALDIGIM GUNDEN BERI BIR GUN DORU CALISMADI HEP BI BAHANENIZ AVR TELOFONDAN DIYOSUNUZ 4 KEZ TELOFONCULAR GELDI BIZDEN DEĞİL DEDİ  KORDONLARDANDIR DEDINIZ YENI KORDONLAR ALDIK GENE DEĞİŞEN BİŞİY YOK 3 KEZ ELEKTİRİKÇİ GETİRDİM 30 LIRAYA GELIYOR ELEKTIRIKCI BIRDA HERGUN MUSTERI HIZMETLERINI ARAYIP MUZİK DINLEYIP KAPATIYORUM  NET ALAYIM DEDIM  LANET OLSUN HEM PARAM GİDİYOR  HEM KULLANAMADIGIM NETE PARA ÖDÜYORUM HEM KONT PARASI ÖDÜYORUM  BIRDA ARTIK PİSİKOLOG  PARASI ÖDİYCEM BU NASIL BIR HIZMET ANLAYISI SINIR HASTASI OLDUKK  YETERRR ARTIK YAAA  BENDE TÜKETİCİ MAHKEMESINE BASVURUCAM ARTIK
 
 
 
Angry
Yukarı Dön
kadiray Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 08-Kasım-12
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
  Alıntı kadiray Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 08-Kasım-12 Saat 22:37


yemin ediyorum dsmart kadar lakayt gereksiz bir kurum görmedim bir yalın adsle geçmek için başvuru yaptım telefonum kapandı telefonla beraber internetim de gitti 1 haftadan uzun süredir hergün sabah akşam arayıp durumu bildirmeme rağmen hala internetim yok yazıklar olsun sizin gibi bir firmaya her aradığımda 48 saat içerisinde çözüecek diyorlar hala bekliyorum yok üstüne üstlük kullanmadığım inetrnet için bir de fatura çıkardılar hatta zerre bağlanamadığım halde yalın adsl için de ayrıca fatura da ücret istediler AKLINIZ VARSA DSMART MARKASINDAN ASLA HİZMET ALMAYIN taahhüdüm biter bitmez kapattıracağım öle ki doğan yayıncılığa ait ne kadar tv kanalı dergi gazete varsa protesto edeceğim lanet olsun sizin gibi firmaya
Yukarı Dön
Can83 Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 13-Aralık-12
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
  Alıntı Can83 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 13-Aralık-12 Saat 01:33


slm yukaridaki msjlari okuduğumda çok şaşirdim ben nedense aradiğimda 2 dk içinde bağlaniyor ben herhangi bir sorunla karşilaşmadim yanlız teefona çikan kişiler için ayni şeyi söyleyemeyeceğim.
Yukarı Dön
EnsarS Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 17-Ocak-13
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
  Alıntı EnsarS Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 17-Ocak-13 Saat 12:25


Bir Arıyoruz Abartısız 1 Saat 50 Dakikadır Ulasamıyorum. Ulastıgımda Derhal kestirecem bu ne ya bu ne ciddiyetsizlik?
Yukarı Dön
türkay Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 25-Ağustos-13
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı türkay Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 25-Ağustos-13 Saat 02:42


hizmet almak istiyorsan ttnet, param çok deyip boş yere vermek istiyorsan smile.. fiber santrale 15 mt uzaklıkta 2.50 MB hızla bağlantı sağlayabiliyorum.. müşteri hizmetlerini ararken 3 defa telefonumun şarjı bitti.. beklediğiniz için teşekkür ederiz diyen robot kadının bile sesi daha bi yorgun çıkar oldu artık.. daha ne diyeyim.. iyi ki tahaddütlü almamışım, en iyi çözüm en kısa zamanda kapattırıp ttnete geçmek, babalar gibi internet kullanmak..
Yukarı Dön
h97g97 Açılır Kutu Gör
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ocak-14
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
  Alıntı h97g97 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Gönderim Zamanı: 28-Ocak-14 Saat 22:34


Bu smile adsl sanırım telefon şirketleri ile anlaşma yapmış bizleri saatlerce telefonda bekletip üzerimizden milyonlar kazanıyorlar.Bu uyanıklar birde öyle bir sistem geliştirmişki ilkk bi 15 dk bekliyorsunuz önce dsmart çıkıyor adsl bölümüne aktarıcam diyor aktarıyor 15 dk da ordada bekliyorsunuz ve sonunda hat kesiliyor sonra tekrar arıyorsunuz bi 30 dk daha kayıp hop hat kesisildi tekrar aynı sıkıntı ve böyle uzayıp gidiyor. Sonucunda çıldırıyorsunuz ve küfür etmemk için telefonu kapatıyorsunuz. Bu kadar lakayit bir işletme sanırım dünya üzerinde yok..Şuan bu yazıyı yazarken telefon kulağımda bağlanmaya çalışıyorum ve 20 dk oldu . Ayıp denen bir şey var kardeşim. İlla sizleri tüketici haklarına şikayetmi edelim yada beyazmasaya şikayetmi edelim bundanmı anlıyorsunuz. Haram zıkkım olsun benden çaldığınız vakitler. En kısa sürede TTnet e geçeceğim. Allah sizi ıslah etsin...
Yukarı Dön



 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör



Bu Sayfa 0,172 Saniyede Yüklendi.

Smile Adsl | D-Smart NET | Adsl | D-Smart | Su Borcu Sorgulama TC Kimlik Sorgulama | E-Devlet Giriş | Avon